2011. január 21., péntek

What the fuck?!

Jelentem: kurva fáradt vagyok, de egy valakiért fent kell maradnom. Beszélni akarok Vele, akarom, hogy erőt adjon nekem... mindig is ezt teszi, még ha Ő ezt nem is tudja. Még csak nem is sejti... Jhajj...

Az előbb beszéltem Vele. Azt írta, kezdi elfelejteni a volt barátnői dolgot... kicsit fellélegeztem, de a lány helyébe képzeltem magam és megmondom őszintén; tüskék vájódtak a tüdőmbe. Nem volt kellemes érzés...
Ráadásul, ha végleg megszakad köztük a kapcsolat, tuti fel akar szabadulni. Én meg ezt megértem; nem akarok türelmetlen, sem bunkó lenni. De jó lenne Vele...

A faszom!

Na jó... A héten kurvára elfáradtam... nagyon... és végig Ő járt a fejemben. A faszomba már... Mi van velem, he?!


A fejlécet Chibim csinálta... csak hogy visszatérhessünk őrült Miyavi fanatizmusomhoz. xD (kényszer ikszdé)

Oké, befejeztem.

Jane!

1 megjegyzés:

  1. Ajj te.... Tudod hogy mennyire szeretlek teeeeee! Te bolondom! xD <3 <3 :)

    VálaszTörlés