2011. január 8., szombat

Hintodendodza nagare, nagare, nagare... ♥


Olyan jót aludtam, hogy az már nem igaz... Egy ilyen fárasztó hét után szerintem megengedhetem magamnak. Na szóval...
Rájöttem, hogy fogalmam sincs a másik nemmel kapcsolatos dolgokkal. Nem tudom, mi az, hogy fiú barátság ( mivel nem is létezik!) és nem tudom, mi az a szerelem. Konkrétan mit kell éreznem. Mert... szerény véleményem szerint a Miyavinál kialakult kissé roppantul idegesítő hullámvölgyeim messze elrepülnek az "igazitól". (Miyavi részben szexuálisan vágyat keltett bennem, de csak részben... )

A helyzet a következő. Az új év rögtön egy veszekedéssel kezdődött, de már én felemeltem a fehér zászlót, hogy én ezt nem csinálom tovább; új év, új kezdet és új lapokkal ugrok neki ennek az évnek. Haleluya!

Az első új évi kép rólam kedvenc szobatársammal történt meg. Nagyon imádom a kis csajt!





Jelentős változáson mentem keresztül; úgy gondolom.
Gyengének érzem magam a fogyókúra miatt, és itthon képes is lennék összeesni, de a csajokkal olyan akrobatikákat művelek le, hogy azt öröm nézni. Szóval a sport megvan... és a sok nevetés is. ;)

Visszatérve a sulira:
a következő héten félévi vizsgák. oh no. és valamiért még inkább AKAROK tanulni. ami részben csoda.
hétfőn asszem összefoglalunk, de tipográfiára csinálnom kell házit különben kapok a fejemre. Ráadásul mocskot is kell csinálnom, mivel egy szót kell kikaparnom valahová - valahonnan. Vagy a falba (de anyám kinyírna) vagy teafűből (türelmes leszek e hozzá?) vagy porcukorból vagy valamiből. És még tervet és vázlatot is kell hozzá csinálni... áh more... T^T

Lédán (igen, most már így hívom) keresztül megismertem Ginit és Delt. Nagyon aranyos lányok! ^^ Már most szeretem őket, pedig aligha ismerem; Ginit viszont nem lehet nem szeretni. Tervezem, hogy összehozok egy találkát - remélhetőleg a koncert napján-. Szóval gatyákat felkötni, Pest, mert jövök. ^o^

nya~ eddig ennyi... addig is legyetek rosszak és szegjétek meg a szabályokat. ;)


Ja ne.

1 megjegyzés:

  1. na kérlek : ' nem lehet nem SZERETNI! ' : D ez nagyon így a helyes : D másrészt várlak nagyon fel,mert ugye mindenképp feljössz majd!^^
    ezt a teafüves dolgot azonban nem értettem,kérlek msn-en majd bővebben..:$ :*

    VálaszTörlés